Elverum vgs

Jon Fosse i skulen
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Jon Fosse i skulen
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
Hylleplassering
  • 807.1 Jon
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2020
Noter
  • Jon Fosse sine tekstar er godt eigna både til konsentrert stillelesing, aktiv utforsking og framføringar på skulescenar. Urøynde lesarar blir fanga av korte tekstar som overraskar, røynde lesarar finn nytt å bryne seg på. Dei relativt små tekstane i ulike sjangrar passar særleg godt til klasseromsbruk og opnar for variert didaktisk tilrettelegging og individuell tilpassing av undervisninga. Lesing av utfordrande tekstar i skulen er eit aktuelt vitskapsfelt i litteraturdidaktikken. Med grunnlag i oppdatert forsking bidrar denne fagfellevurderte antologien med ny innsikt om Jon Fosses ulike sjangrar og bruken av desse i skulen. Boka er skriven for lærarstudentar både på grunn- og vidareutdanninga og har eit gjennomgåande didaktisk perspektiv. Dag Skarstein er førsteamanuensis i norsk og Inger Vederhus er førstelektor i norsk ved OsloMet - Storbyuniversitetet. Dei er begge tilsett ved lærarutdanninga.
ISBN
  • 978-82-340-0118-5
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001782nam  22002651  4500
*00115047
*008200415s2020    no     ar         00nno 9
*015  $a150346235$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-340-0118-5$bheftet
*025  $a9788234001185
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a807.1$zh$223/nor
*090  $c807.1$dJ
*096  $a807.1 Jon
*24500$aJon Fosse i skulen$cDag Skarstein og Inger Vederhus (red.)
*260  $aOslo$bSamlaget$c2020
*300  $a135 sider$billustrasjoner$c25 cm
*520  $aJon Fosse sine tekstar er godt eigna både til konsentrert stillelesing, aktiv utforsking og framføringar på skulescenar. Urøynde lesarar blir fanga av korte tekstar som overraskar, røynde lesarar finn nytt å bryne seg på. Dei relativt små tekstane i ulike sjangrar passar særleg godt til klasseromsbruk og opnar for variert didaktisk tilrettelegging og individuell tilpassing av undervisninga. Lesing av utfordrande tekstar i skulen er eit aktuelt vitskapsfelt i litteraturdidaktikken. Med grunnlag i oppdatert forsking bidrar denne fagfellevurderte antologien med ny innsikt om Jon Fosses ulike sjangrar og bruken av desse i skulen. Boka er skriven for lærarstudentar både på grunn- og vidareutdanninga og har eit gjennomgåande didaktisk perspektiv. Dag Skarstein er førsteamanuensis i norsk og Inger Vederhus er førstelektor i norsk ved OsloMet - Storbyuniversitetet. Dei er begge tilsett ved lærarutdanninga.
*60010$aFosse, Jon$d1959-$jNO
*650 0$aUndervisningsmetodikk$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aUndervisingsmetodikk$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aLitteratur$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aLitteratur$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aSkarstein, Dag$d1971-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)1076274$8m
*70010$aVederhus, Inger$d1953-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)90170956$8f
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt27.05.2024Skolebiblioteket Elverum vgs807.1 Jon