Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Jon Fosse sine tekstar er godt eigna både til konsentrert stillelesing, aktiv utforsking og framføringar på skulescenar. Urøynde lesarar blir fanga av korte tekstar som overraskar, røynde lesarar finn nytt å bryne seg på. Dei relativt små tekstane i ulike sjangrar passar særleg godt til klasseromsbruk og opnar for variert didaktisk tilrettelegging og individuell tilpassing av undervisninga. Lesing av utfordrande tekstar i skulen er eit aktuelt vitskapsfelt i litteraturdidaktikken. Med grunnlag i oppdatert forsking bidrar denne fagfellevurderte antologien med ny innsikt om Jon Fosses ulike sjangrar og bruken av desse i skulen. Boka er skriven for lærarstudentar både på grunn- og vidareutdanninga og har eit gjennomgåande didaktisk perspektiv. Dag Skarstein er førsteamanuensis i norsk og Inger Vederhus er førstelektor i norsk ved OsloMet - Storbyuniversitetet. Dei er begge tilsett ved lærarutdanninga.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001782nam 22002651 4500
*00115047
*008200415s2020 no ar 00nno 9
*015 $a150346235$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a978-82-340-0118-5$bheftet
*025 $a9788234001185
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a807.1$zh$223/nor
*090 $c807.1$dJ
*096 $a807.1 Jon
*24500$aJon Fosse i skulen$cDag Skarstein og Inger Vederhus (red.)
*260 $aOslo$bSamlaget$c2020
*300 $a135 sider$billustrasjoner$c25 cm
*520 $aJon Fosse sine tekstar er godt eigna både til konsentrert stillelesing, aktiv utforsking og framføringar på skulescenar. Urøynde lesarar blir fanga av korte tekstar som overraskar, røynde lesarar finn nytt å bryne seg på. Dei relativt små tekstane i ulike sjangrar passar særleg godt til klasseromsbruk og opnar for variert didaktisk tilrettelegging og individuell tilpassing av undervisninga. Lesing av utfordrande tekstar i skulen er eit aktuelt vitskapsfelt i litteraturdidaktikken. Med grunnlag i oppdatert forsking bidrar denne fagfellevurderte antologien med ny innsikt om Jon Fosses ulike sjangrar og bruken av desse i skulen. Boka er skriven for lærarstudentar både på grunn- og vidareutdanninga og har eit gjennomgåande didaktisk perspektiv. Dag Skarstein er førsteamanuensis i norsk og Inger Vederhus er førstelektor i norsk ved OsloMet - Storbyuniversitetet. Dei er begge tilsett ved lærarutdanninga.
*60010$aFosse, Jon$d1959-$jNO
*650 0$aUndervisningsmetodikk$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aUndervisingsmetodikk$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aLitteratur$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aLitteratur$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aSkarstein, Dag$d1971-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)1076274$8m
*70010$aVederhus, Inger$d1953-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)90170956$8f
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening